Zgodnie z kartą modułu: „Ocena końcowa jest średnią ważoną ocen z egzaminu z wagą 0,6 i z projektów z wagą 0,4".
Paru osobom, które dobrze napisały egzamin i miały ocenę z zal. powyżej 3,0 podniosłem ocenę w odniesieniu do wytycznych.
Proszę o sprawdzenie poprawności wpisu w USOSie.
Główne błędy w zadaniach i punktacja:
1. Brak rys. lub wyjaśnienia do l=lo+b (-0,2 pkt), brak typu wpustu (-0,1 pkt)
2. Brak właściwego rys. - spoina również od czoła i brak obl. dla tej części spoiny (-0,3 pkt), brak wyprowadzenia wzorów na siły w spoinie (-0,1 pkt)
3. Brak kryteriów doboru (-0,1 pkt za każdy z 3 podstawowych) - czyżby nikt nie robił projektu wału samodzielnie?
4. Błędy na wykresach i brak podstawowego zarysu Mz, brak wyprowadzenia (tylko końcowe wzory)
5. Błędne łożyskowanie (niemożliwa poprawna praca), brak możliwości właściwego demontażu łożysk - 0 pkt
W sprawie dopytania na zaliczenie przedmiotu studentów z ocena negatywną i szczegółowych informacji nt. wyników zapraszam na konsultacje jutro, tj. 9 lipca (wtorek) na godz. 12.00.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do egzaminu poprawkowego mogą przystąpić osoby, które uzyskały zaliczenie z części projektowej.
Na egzamin proszę przygotować:
- kartki formatu A5 (pytanie zerowe) oraz A3 (złożone do formatu A4 - pytania otwarte) - niewłaściwy format oznacza brak wiedzy z Grafiki inżynierskiej, czyli brak dopuszczenia do egzaminu,
- przybory do pisania i rysowania (zalecany ołówek),
- legitymację studencką.
Egzamin będzie składał się z:
a) części weryfikacyjnej - dwuczęściowego pytania "zerowego" - gwinty (którego treść była przypominana od początku semestru),
b) części głównej (piszą studenci, którzy zaliczą część weryfikacyjną) - 5 pytań otwartych (odpowiedzi należy pisać w kolejności zadawania pytań); średni czas na pytanie to 15 minut.
Przypominam, że pytania z poprzedniego terminu mogą się powtarzać, a zagadnienia dotyczące łożyskowania oraz obl. połączeń wpustowych, wałów, łożysk są bardzo istotne.